Ενημέρωση παροχων

Α.Π. Π.Φ.Σ. 3024/21-8-2017

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ e-ΔΑΠΥ ΕΟΠΥΥ

Σας γνωρίζουμε ότι, για τις τρείς νέες κατηγορίες συμβάσεων, Υγειονομικών Υλικών, Σκευασμάτων Διαιτητικών Τροφίμων και Ακουστικών, Ορθοπεδικών και Αναπνευστικών και σταδιακά για όλες τις κατηγορίες,  στο εξής, κατά την ολοκλήρωση του Διοικητικού ελέγχου από την Περιφερειακή Διεύθυνση, αυτόματα, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα (email), στην διεύθυνση (email account ), που έχει καταχωρηθεί από τον πάροχο κάθε Εγκατάστασης, στο eΔΑΠΥ (Στοιχεία Επικοινωνίας),  όπου ενημερώνεται για το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης, κάθε υποβολής. Συγκεκριμένα:

α) για τις περιπτώσεις χωρίς περικοπή, για τον μήνα/έτος υποβολής, τον αριθμό υποβολής και την υποχρέωση να προσκομίσει  άμεσα για ποσό άνω των 1.500€ φορολογική ενημερότητα και για ποσό δαπάνης άνω των 3.000€ και ασφαλιστική ενημερότητα, στην αρμόδια ΠΕ.ΔΙ. ΕΟΠΥΥ και

β) για τις περιπτώσεις με περικοπή, για τον μήνα/έτος υποβολής, τον αριθμό υποβολής, το αποτέλεσμα της εκκαθάρισης και την υποχρέωση να προσκομίσει  άμεσα το πιστωτικό τιμολόγιο και για ποσό δαπάνης άνω των 1.500€ φορολογική ενημερότητα και για ποσό άνω των 3.000€ και ασφαλιστική ενημερότητα, στην αρμόδια ΠΕ.ΔΙ. ΕΟΠΥΥ. Επίσης ενημερώνεται για το δικαίωμα υποβολής ένστασης εντός τριών εργασίμων ημερών. Για κάθε επιπλέον ενημέρωση, ο πάροχος χρειάζεται να συνδεθεί στο eΔΑΠΥ, προκειμένου, μέσω της Πορείας Εκκαθάρισης, να πληροφορηθεί σχετικά, με την ανάλυση των περικοπών, κατά περίπτωση δείγματος και την ανάλυση των ποσών ανά ΦΠΑ, για την έκδοση του πιστωτικού τιμολογίου.

γ) για τις περιπτώσεις, εκτός των (α) και (β), που απαιτείται (μετά από ενημέρωση μέσω της εφαρμογής eΔΑΠΥ) η φυσική παρουσία του παρόχου στην αρμόδια ΠΕ.ΔΙ., με την προσκόμιση των απαραίτητων στοιχείων, εντός συγκεκριμένου χρονικού περιθωρίου.

Συνεπώς, παρακαλούμε, για τη συνεργασία σας, μέσω της καθημερινής παρακολούθηση των emails σας και του eΔΑΠΥ, προκειμένου να προχωρά απρόσκοπτα η οικονομική τακτοποίηση των υποβολών σας.